Du är en resultatorienterad och engagerad person som vill arbeta med insamling och identifiera nya givarsamarbeten. Vidare har du gedigen erfarenhet av försäljning och gärna även viss kunskap inom kommunikation. Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för insatser som främjar insamlingsverksamheten, till exempel genom identifiering och bearbetning av potentiella givare, kundbesök och deltagande vid seminarier och andra externa evenemang. Arbetet innebär en del resor.
Du som söker:
Är du intresserad? Skicka din ansökan bestående av CV och personligt brev till Sofie Borgudd, Insamlingschef, sofie.borgudd@handinhandsweden.se Senast den 31 januari vill vi ha din ansökan.
Omfattning: Tillsvidareanställning, 100%, 40 timmar i veckan.
Arbetsplats: Nybrogatan 34, Stockholm
Hand in Hand Sweden är en ideell förening som arbetar med att bekämpa fattigdom genom företagande och utbildning. Det gör vi genom att utbilda och träna framförallt kvinnor i entreprenörskap, för att därefter hjälpa dem att starta egna verksamheter. Vi arbetar i Indien, Kenya, Zimbabwe och Afghanistan. På kontoret i Stockholm är vi 18 personer som arbetar med insamling, givarsamarbeten, kommunikation och programutveckling.